2010-10-25

Varit in till birsta idag och handlat lite små saker som skall packas i BB väskan :)
Håller på att tvätta varenda bebisplagg nu.
Så ska henrik få montera ihop byrån så vi har någonstanns att förvara lillans kläder.

Min digitalkamera har börjat strula.. inte alls glad.
Beställde minneskort till den igår och nu idag började den strula.
Tänkte lägga upp lite nya bilder :)

Eftersom kameran inte fungerar så fick jag göra ett collages på det vi inhandlat till lägenheten igår.





Detta fick jag av henriks mamma som en överraskningspresent :)





Detta fick följa med mig hem idag från birsta :)



Samt ett par myssockar från cubus som jag inte hittar någon bild på..


Blev ett konstigt inlägg detta..
Men så fort kameran slutar strula ska jag knäppa kort på allt som hänt här hemma, samt nya magbilder!
Nu ska jag gå och vika lite bebiskläder och mysa på.







Veralena

Nä det ska du inte behöva. Jag använde sjukhusets bindor när vi var där och sen fick man ett paket i "babypåsen" som man får på bb:)

2010-10-26 ▫ 09:02:05
http://vdeak.blogspot.com


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: