2010-10-06

Det blev att vi slängde sopor idag endå!
så nu är det tomt på sopor uppe och ingenting som kan stoppa oss att bli klar :)
Tänkte väl springa upp på övervåningen nu en snabbis innan jag lägger mig och lägga en rad eller två på golvet.

Idag åt jag och jossan kinamat, det var gudomligt gott!
sen åkte jossan hem och jag och henrik satte oss och tittade på arga snickarn.
Att man änns kan tillåta sig själv att bo som dom bodde.. inte ett år utan fyra jävla år!!
Helt sinnesjukt med tanke på att dom hade barn.

Näe, ska väl springa upp på övervåningen på få lite saker gjorda :)
det är så otroligt roligt att se att det händer grejer!

man blir måttligt stolt att jag och henrik faktiskt kan :)




ängla



Emelie - 17år & en bebis i magen.

svar: lät inte roligt.. :/



vi har BF den 14 nov :)

2010-10-08 ▫ 12:53:46
http://nilsonee.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: