Fredag

Undra vad man ska ta och hitta på ikväll?
Henrik han är hos Per (tatueraren) se hur hans arm har blivit när han kommer hem :)
Han skulle börja skugga döskallen som sitter på insidan av armen.

Har legat och sovit i några timmar nu, oj så skönt det är att vara utvilad för första gången på flera flera dagar.
fast man är ju som sagt väldigt små seg och stel.
Resa sig upp ur sängen är en mardröm varje gång, inte alls lika roligt att man måste göra det 5-6 ggr per natt för att springa upp och besöka herr toalett.
Inatt höll jag på att bli tokig,hittade verkligen inte någon jävla ställning som var bekväm att sova i..
sen när jag väl hittade en ställning som jag kunde klara av att sova i så börjar hundjäveln att dampa.
Så inatt var båda mina odjur till hundar gratis. :)

Ikväll blir det nog Idol och sätta mig med ansiktsmask och måla naglarna.
ska väl in till stan en snabbis imorgon och inhandla ny hårfärg.
Skulle så himla gärna vilja byta hårfärg men så som det ser ut just nu så är det svart som gäller.

funderar ganska mycket på vilken hårfärg jag skulle vilja prova igen.
har ju väldigt kort hår nu och det är ju en ganska "kaxig" frisyr.
man kanske ska bli redhead?



Johanna

Kör på rött!! :) snyggt som faan de ju, speciellt om håret är kort! Lycka till!

2010-11-26 ▫ 21:26:23
http://lifeofbanni.blogg.se/
Elin

Sry att jag vänder på kommentaren innan men rött hår ÄR snyggare om det är långt! + att jag tycker att du ska fortsätta på ditt fantastiskt snygga korta svarta! ;) Tänker på dig varje dag nu gumman <3

2010-11-27 ▫ 20:11:43
http://galleri.blogg.se/doyathang


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: