Dagen

Dagen har varit jobbig.. haft värkar hela dagen.
men ingenting verkar hända.. samma mellanrum som det var igår.

Har prövat på massa olika saker som kan skynda på..
gått en rask promenad, varit och storhandlat,sex.
Men ingenting verkar hjälpa.
Myter?

Känns så otroligt obekvämt nu.
Varje gång jag sätter mig ner så känns det som vattnet ska gå.
känns nertill som om man skulle slå på en vattenballong och det gör ont.
konstig beskrivning men så det känns,kommer inte på nå annat sätt att förklara.
vad kan detta vara?




Johanna

Försök att gå så mkt som möjligt, tyngdlagen gör sitt. det hjälpte till för mig när jag gick fram o tillbaka i korridoren på förlossningen :) LYCKA TILL!

2010-11-18 ▫ 00:46:52
Katta

Det kan vara så att du är öppen några cm och att hinna verkligen buktar ut lite. Har du fått sovit något?

Heja på!

Massor med kramar

2010-11-18 ▫ 10:05:35
http://kattasjolie.blogspot.com/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: