Barmorskan

Var hos barnmorskan imorse och han gjorde hinnsvepning på mig.
Nu borde förlossningen starta inom 48 timmar om allt gått rätt till.
Han sa att allt kändes bra och
att jag var öppen 1 cm (töjbar till 2½ cm)
stor bedrift, hahha.
Han tog lillan på huvudet,mycket häftigt!
Det var inge vidare bekvämt att göra en hinnsvepning.
Hoppas jag inte gick igenom skiten i onödan.

Men det verkar ju som att det börjar komma igång nu (äntligen)
har lite sammandragningar men inte nå vidare mer än vanligt.
Men jag ska väl inte börja jubla än..

Idag ska jag inte göra så speciellt mycket.
ska väl baka lite pepparkakor och följa med henrik till tatueraren :)



Cattis

ååh jag ska hålla tummarna hela dagen för att det ska sätta igång snart!!:)

2010-11-26 ▫ 11:22:33
http://cattisenwiklund.blogg.se/
Anonym

Det låter som om det kunde bli ett Söndags barn,Hi,Hi. Lycka till. Vi hörs. Saknar dig . Puss puss

2010-11-26 ▫ 17:11:20


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: