5 maj

Det var längesen jag uppdaterade och jag har inte riktigt vetat vad jag ska ha skrivit..
Men nu när jag har gått ut med att jag är gravid och att jag är i vecka 12 så kan jag ju berätta lite mer om det.

Det kom som en chock att jag var gravid, skulle ha mens på våran bröllopsdag men ingen kom.. inte dagen efter heller och jag brukar aldrig vara sen. Så på tredje dagen åkte jag och henrik ner och köpte en sticka som jag snabbt som attan åkte hem och gjorde. Den visade ett stort rosa plus och jag och älsklingen blev överlycklig!

Så nu såhär 2 månader efter så känns det sjukt skumt att jag har en liten bebis i min mage, har nog inte riktigt förstått det riktigt än. Var hos barnmorskan den 30 Mars och fick massa information och skrev en journal.
Ska dit igen nu den 10 Maj och då ska vi göra massa prover och grejer, sjukt nervig.
Mitt förlossningsdatum hitills är den 20 November, Henriks store bror ska ha en vecka efter oss :) haha, sjukt roligt.

Nu på fredag ska jag och syrrorna åka på en kryssning och det skulle ju vara en kryssning som vi alla 3 skulle dricka på men nu får det bli att jag är barnvakt åt dom istället :P.

Snart kommer min yngsta storebror få en liten bebis :) tror dom var beräknad den 27 maj.  Måste börja göra deras present. Hoppas att jag kommer klara av det ;).


Näe, nu ska jag ta och sätta mig och äta lite frukost sen ska jag åka och jobba. :)



puss puss
Ängla Norberg



eellaaa

Gud så kul allt kommer bli :D

2010-05-10 ▫ 14:58:27
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: