2010-06-05

Idag fyller Tessie 21 :)


Sitter just nu och tittar på massa avsnitt på 16 and pregnant och henrik sitter och spelar xbox med grabbarna.
Imorgon går jag in i vecka 17. helt sjukt vad tiden går fort och jag är otroligt stressad hur vi ska hinna med allt som ska göras innan bebisen kommer.
Känns som tiden står still här hemma medans graviditeten bara springer iväg. Kan verkligen inte förstå att jag snart gått halva tiden, känns som det var igår som jag fick reda på att vi skulle bli föräldrar.

Imorgon ska jag fixa massa saker uppe på övervåningen.. se hur det går.
Nu ska jag ta och gå och lägga mig i badet sen blir det väl sängen.. Ansiktsmask och fotskrubbning here i come :)



ängla




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: