2010-06-03

Idag har jag jobbat mellan 13.00-19.30.
Var väl hemma vid halv 9.

Skulle egentligen ha varit ner på stan innan jobbet men var för trött för att kliva upp :P.
Måste nämligen ta och hämta ut nya arbetsskor, dom jag har nu är helt slut.

Sitter och tittar runt på tågbiljetter ner till stockholm mellan 18-20 Juni.
Vi ska fira älsklingens födelsedag hos hans mamma. (hoppas på jordgubbstårta)
Hoppas jag får det jag önskat mig av Henrik i födelsedagspresent. :)

Disskuterat klart idag med Henrik med allt som ska ordnas innan den 12:e juni.

- Gå till banken
- Fixa med Checkers
- Slänga grejerna på övervåningen
- Fixa skjuts för att handla alla grejer till övervåningen
- Boka släpvagnen


Igår fick vi tid för ultraljud också <3 så otroligt mysigt! hoppas verkligen får ta reda på kön. :)
lättare att fixa uppe om man vet vad det blir och lättare att bestämma vad man ska ha för namn.


näe, nu ska ja ta och fortsätta med planeringen som vi håller på med för övervåningen.


ängla


eellaaa

va härligt :D

Hoppas allt går bra!

2010-06-04 ▫ 17:08:26
http://eellaaa.blogg.se/


NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: