2010-12-16

Tänk vad tiden går fort, vart tar dagarna vägen?
Varga hon växer och knakar.
hon är så otroligt söt våran lilla skatt

Men man har inte alls den tiden som jag trodde man skulle ha att sitta vid datorn.
tänkte att jag kunde amma och sitta här vid datorn eller när hon sover.
Men så fort hon sover så sover jag, för jag är verkligen helt förstörd efter operationen och allt som hänt.
Henrik är helt fantastisk med Varga.
Han byter blöja på henne och tar henne så fort det är något.

Imorgon ska vi skicka in massa massa papper till försäkringskassan och greja.
man blir så otroligt less på alla papper som skall fyllas i, varför kan dom inte bara köra allt via datorn?



Hos pappa för första gången utan syremasken.
.





NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: