Uppdatering

Tajm med en uppdatering nu när man redan är i vecka 28 (27+1).
Allt har gått jätte bra hitills men det är så himla mycket som ska göras innan hon kommer.Vi har börjat greja ganska mycket uppe men det jobbiga är att det börjar bli tyngre för mig att hålla på så det är svårt att gå upp och greja själv. Ska väl upp och spackla hade jag tänkt men vet inte om min rygg klarar av det just nu.

Henrik är på jobbet och ska sedan fara ut till tomas för att kolla på UFC som börjar klockan 04.00 inatt. Sen ska han upp och jobba sen kommer han väl hem. Så vi kommer inte ses förens imorgon kväll vid 22.00.
Känns inte alls bra för hundarna håller på att jävlas med mig.. orkar inte skrika, bestämma och greja idag.. vill bara kunna sitta här och skriva och lyssna på musik men så som hundarna håller på så kan jag inte göra det. Så fort jag höjer rösten eller någonting så högger det till i magen..


Nu är det inte långt kvar innan jag, Henrik,Elin och André ska åka ner till Ullared gekås och shoppa lös.
Ska bli så otroligt skönt att få komma iväg och bara vara med kompisar och med henrik. Hundarna lämnar vi hos henriks pappa, hoppas på att det kommer gå bra.
Skrivit världens längsta shoppinglista på vad som ska inhandlas när vi är där nere.
Det kommer bli massa bebiskläder, kläder till både mig och henrik och massa krimskrams till lägenheten.


Näe, måste fortsätta planera och ska ta och ringa Elin.




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: