2010-08-30

Idag har vi varit hos barnmorskan och allt såg underbart ut! alla mina värden var klockrena :D
Bebisens hjärtljud låg på 144 och det slog på bra hårt :)

Åkte sedan iväg och jobbade, gick väl sådär.. min rygg har börjat ta rejält med skada.
Igår beställde jag ett startkit för att börja göra gelenaglar :D så det ska bli spännande att leka med när det kommer :) Kommer säkert vara helt värdelös första gångerna man ska hålla på att greja med dom men som sagt det följer med en instruktionsdvd och naglarna kommer ju bara sitta på lilla mig :).

På onsdag kväll blir det klippning för mig!!!! :D ska bli sååå jävla skönt att få bort hela jävla kaluffsen :D
Som jag har planerat att klippa mig just nu är väl att ha ganska kort på båda sidorna och en ganska fet "mohawk" med snedlugg. Rihanna style :)


Näe, nu ska jag palla mig in till badet.. måste verkligen sova! ska upp tidigt imorgon för att åka till jobbet.











ängla




NAMN: (ej anonym tack)

Kom ihåg mig?


E-MAIL: (publiceras ej)



DIN BLOGG:




KOMMENTAR: